Chery-ն բացահայտում է նոր ռազմավարությունը 2024 թվականի միջազգային բիզնես համաժողովում

2024-05-22

Chery-ը՝ չինական առաջատար ավտոմոբիլային ապրանքանիշը, անցկացրել է 2024 թվականի Chery միջազգային բիզնես համաժողովը Չինաստանի Ուհու քաղաքում: Շուրջ 3000 արդյունաբերության հիմնական գործիչներ 80 երկրներից ներկա էին միջոցառմանը, որտեղ Chery-ն ներկայացրեց իր նոր ռազմավարությունը՝ նշելով իր հեռանալը գիշատիչ գնագոյացման պրակտիկայից և փոխարենը առաջնահերթություն տալով բարձրորակ արտադրանքներին՝ խթանելու տեխնոլոգիական առաջընթացը, խթանելու առողջ մրցակցությունը և խթանելու երկրի բարեկեցությունը: ավտոմոբիլային ոլորտ.

Chery International BG-ի գործադիր տնօրեն Չժու Շաոդոնգը հանդես եկավ հիմնական ելույթով, որը վերագրեց Chery-ի առաջադեմ դիրքը համաշխարհային ավտոմոբիլային շուկայում նրա կենտրոնացած հաճախորդակենտրոն մոտեցման և համաշխարհային շուկայի հարմարվողականության զարգացման ռազմավարության իրականացման վրա: Նա նաև ընդգծեց իր շարունակական գլոբալ անցումը դեպի ածխածնային չեզոքություն և նոր էներգետիկ մեքենաների կարևոր դերը ավտոմոբիլային արդյունաբերության մեջ փոխակերպիչ փոփոխություններ մտցնելու գործում:

Համաժողովը նաև ընդգծեց Chery-ի ջանքերը՝ ուղղված իր նոր էներգետիկ ռազմավարությանը և միջազգային գործընկերների հետ համատեղ նախաձեռնություններին, որոնք ուղղված են կայուն շարժունակության ապագայի ձևավորմանը: Chery International-ի գործադիր փոխնախագահ Չժան Շենշանը ներկայացրեց ընկերության հանրային բարեկեցության և բնապահպանական, սոցիալական և կառավարման (ESG) գործելակերպը 2023 թվականին, ներառյալ միջազգային հասարակական բարեկեցության հիմնադրամի գործարկումը, 6 միլիոն դոլարի նվիրատվություն ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի գլոբալ կրթական ծրագրերին: և Բնության պահպանության միջազգային միության (ICUN) հետ հուշագիր՝ անտառների, խոնավ տարածքների և օվկիանոսների էկոլոգիական պաշտպանության և վերականգնման նորարարական մոտեցումներ ուսումնասիրելու համար:

Անցյալ տարի Chery-ի արտահանումը հասել է 937,000 ավտոմեքենայի՝ դարձնելով այն Չինաստանի առաջատար արտահանվող ավտոմոբիլային ապրանքանիշը և վաստակելով ավելի քան 13 միլիոն հաճախորդների վստահությունն ամբողջ աշխարհում: Այն օգտագործում է մեծ տվյալներ և արհեստական ​​ինտելեկտի տեխնոլոգիա՝ շուկայի միտումները վերլուծելու և սպառողների նախասիրությունների փոփոխություններին ճշգրիտ հետևելու համար: Ներկայումս այն գործում է ութ խոշոր R&D կենտրոններ, որոնք ռազմավարականորեն տեղակայված են Ուհուում, Շանհայում, Հյուսիսային Ամերիկայում, Հարավային Ամերիկայում, Եվրոպայում և այլ վայրերում: