Իր հիմնադրումից ի վեր, Chery-ն միշտ հավատարիմ է մնացել տեխնոլոգիայի վրա հիմնված ռազմավարությանը, ստեղծելով ավտոմեքենայի ապրանքանիշ միջազգային մրցունակությամբ և ազդեցությամբ որպես իր կորպորատիվ տեսլական:
Հենվելով տեխնոլոգիական նորարարության մշտական հետապնդման վրա՝ Chery-ն դարձել է Չինաստանում մարդատար ավտոմեքենաների առաջին ձեռնարկությունը, որը տիրապետում է շարժիչի, փոխանցման տուփի, շասսիի, հարթակի և նոր էներգիայի հիմնական տեխնոլոգիաներին, ինչպես նաև առաջինը Չինաստանում, որը արտահանում է ավտոմեքենա, CKD մասեր, Շարժիչների և տրանսպորտային միջոցների արտադրության տեխնոլոգիաներ և սարքավորումներ արտասահմանյան շուկայում: Chery-ն միշտ կենտրոնացել է ներքին և միջազգային շուկաների զարգացման վրա:
Chery-ն շարունակաբար խորացրել է իր գլոբալիզացիան արտադրանքի ռազմավարության, տեղայնացման ռազմավարության և տաղանդի ռազմավարության ներդրման միջոցով: Ավելի քան 20 տարվա զարգացումից հետո Chery-ի վաճառքի և ծառայությունների ցանցն ընդգրկում է ավելի քան 80 երկիր և տարածաշրջան և շահել է 8,3 միլիոն սպառողների վստահությունը ամբողջ աշխարհում:
Տրանսպորտային միջոցների համաշխարհային շուկան սկսում է էլեկտրիֆիկացման, կապի, ինտելեկտի և փոխանակման նոր դարաշրջան: որը դարը մեկ կբերի խոշոր փոփոխությունների։ 2018-ին Chery-ն պաշտոնապես թողարկեց CHERY LION խելացի ապրանքանիշը՝ նշելով ինտելեկտուալացման ընդհանուր փոխակերպումը և այն պարտավորվել է ապահովել գլոբալ սպառողների համար նոր դարաշրջանի խելացի և փոխկապակցված ապրելակերպ:
Միևնույն ժամանակ, Chery-ն իրականացրել է մի շարք սոցիալական ներդրումային գործունեություն՝ կապված կանաչ զարգացման, շրջակա միջավայրի պաշտպանության, սոցիալական բարեկեցության, տաղանդների մշակման և համաշխարհային շուկայում այլ ոլորտների հետ: Հուսով ենք, որ մեր ջանքերը կնպաստեն հասարակությանը և լավ ազդեցություն կունենան։
Chery-ն միշտ կշարունակի գործել տեխնոլոգիայի վրա հիմնված ռազմավարության մեջ, հիմք ընդունելով սպառողների փորձը և կապահովի ավելի լավ ապրանքներ և ծառայություններ: